poniedziałek, 4 czerwca 2012

Nominacja w 3D AWARDS 2012 do nagrody za najlepszą wizualizację architektoniczną na świecie w latach 2011/2012

Z wielką radością informuję, że otrzymałem nominację od CG Architect w czołowym festiwalu 3D AWARDS 2012.  Jedna z moich wizualizacji nominowana została do nagrody za najlepszą wizualizację architektoniczną na świecie w latach 2011/2012. To dla mnie wielki zaszczyt i radość być w gronie pięciu znakomitych artystów i słynnych pracowni z całego świata. To również podsumowanie ostatnich lat ciężkiej pracy, które są efektem mojej pasji i radości tworzenia. Zwycięzca festiwalu zostanie wyłoniony 4 lipca 2012 na oficjalnej gali Mundos Digitales w hiszpańskiej La Coruni. Trzymajcie kciuki! Do zobaczenia w słonecznej Hiszpanii. W finale, oprócz mojej skromnej osoby znalazły się pracownie z Argentyny, Francji i USA. Zwycięzca otrzyma m.in. 60 000  pln. Zapraszam do obejrzenia  finałowej piątki :
i odwiedzenia strony festiwalu:
www.mundosdigitales.org/english/noticias.php
Poniżej wizualizacja za którą otrzymałem nominację.

Zapraszam też do odwiedzenia moich miejsc w sieci:
Strona Oficjalna :                   www.uniquevisionstudio.com
Blog :                                     www.uniquevisionstudio.blogspot.com
Facebook :                            www.facebook.com/uniquevisionstudio
Vimeo                                   www.vimeo.com/rafalbarnas/videos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz