sobota, 22 września 2012

Wizualizacje odręczne: Plac Wolnica / Freehand Visualisations

Wizualizacje wykonane dla pracowni Lewicki Łatak na międzynarodowy konkurs dotyczący Placu Wolnica na krakowskim Kazimierzu. Projekt zwyciężył i czeka na realizację. Poza finalnymi rysunkami w galerii zamieściłem również testowe prace z etapu przygotowań i poszukiwania odpowiedniej stylistyki. / First prize for project of Biuro Projektów Lewicki Łatak. I made visualizations for cracow's architects for international competition of Plac Nowy in Cracow. There are final visualizations and also a few images I made during preparations.









6 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia creted podczas Wizualizacje i takich efektów korzystnych zostały creted w nim, jestem amazed.After moja 12. Chciałbym nauczyć Wizualizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wizualizacje. Dzisiaj niewiele osób zajmuje się nimi w taki tradycyjny sposób - większość wybiera raczej narzędzia informatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy wiadomo, kiedy projekt wcielą w życie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam takiej wiedzy. Mam nadzieję, że możliwie szybko..

      Usuń
  4. Piękna wizualizacja Placu Wolnicy w Krakowie niedaleko nas - https://studioesense.com.pl/przedluzanie-rzes-krakow/ :)

    OdpowiedzUsuń