środa, 21 września 2011

3...2...1...Start!



Próbując "urodzić" pierwszy post na blogu przyszły mi na myśl słowa  piosenki Anny Jantar "Najtrudniejszy pierwszy krok". Coś w tym jest, że te pierwsze koty za płoty to często złe dobrego początki. Mam nadzieję, że i w moim przypadku tak się stanie, a kolejne wątki wypełni interesująca treść, która z kolei trafi do swoich odbiorców. Jako, że to pierwszy post, czuję się zobowiązany, by w skrócie przedstawić swoją osobę. 

Nazywam się Rafał Barnaś i w momencie pisania tych słów mam 27,5 lat. Ukończyłem wydział Architektury i Urbanistyki Politechniki Krakowskiej. Wcześniej, od najmłodszych lat rozwijałem umiejętności rysunkowe, malarskie i muzyczne. W latach 1999 - 2009 w ramach trzyosobowej niezależnej wytwórni filmowej Ignition Studios zrealizowałem ponad 30 form krótkometrażowych, szeroko prezentowanych i nagradzanych na krajowych i zagranicznych festiwalach filmowych. Ideą Ignition było zawarcie błyskotliwego pomysłu, ironicznej treści w zwięzłej kompozycji. Moje późniejsze indywidualne prace zdobywały nagrody w konkursach filmów fabularnych i animowanych.Na samym kanale youtube filmy odtwarzano ponad1,5 miliona razy. Poza działalnością filmową nieprzerwanie brnąłem w kierunku Architektury, studiując w Krakowie, pracując m.in. w londyńskiej pracowni, a później w ramach grupy IZM7 startując w międzynarodowych konkursach i zdobywając 3 nagrodę na Międzynarodowym Triennale Architektury. Dzisiaj korzystam z minionych doświadczeń, konsekwentnie pielęgnuję moje pasje, a wyzwania twórcze realizuję pod szyldem Unique Vision Studio www.uniquevisionstudio.com .

Obok architektury i designu tworzę wizualizacje, zajmuję się szeroko pojmowaną grafiką, animacją i filmem, webdesignem, rysunkiem i twórczością publicystyczną. W zamierzeniach niniejszy blog ma być twórczy i interdyscyplinarny. Ma traktować o działaniach Unique Vision Studio, na bieżąco i wnikliwie, będąc, w stosunku do wizytówkowego charakteru strony studia, miejscem prezentującym znacznie szerszy kontekst podejmowanych wysiłków i prowadzonych projektów. Znajdą się tutaj niezależne inicjatywy, eksperymenty, filmy i animacje, obszar DSLR, a więc lustrzanek w świecie filmowym, wizualizacje architektoniczne, tutoriale i klipy z serii making of. Sztuki wizualne. To również miejsce, gdzie dzielę się inspiracjami, interesującymi miejscami w sieci. W nadchodzącym czasie blog stanie się głównym miejscem na bieżąco prezentującym przebieg prac przy dwóch niekomercyjnych produkcjach "The Hands" i "The Sun".

1 komentarz: